fbpx

Reserveringslijn: +31 (0)55 20 320 22

telefonisch: ma t/m za - 09:00 tot 18:00 uur
via de chat: dagelijks - 09:00 tot 21:00 uur

Nederlands NL English EN Deutsch DE

Reserveringslijn:
055 20 320 22

maandag tot zaterdag van
10:00 tot 18:00 uur - Nederlands gesproken

* Buiten Nederland: +31 55 20 320 22

 50 meest gestelde vragen

1. Ik heb net een reservering geplaatst, is deze nu definitief?

Ja, op het moment van invullen van de reservering krijgen onze medewerkers van het boekingskantoor een aanvraag voor gewenste datum, deze word nagecheckt op beschikbaarheid en hierna definitief bevestegd! U krijgt dan de reserveringsbevestiging per mail uitgestuurd.

2. Ik heb gereserveerd, maar ik heb de bevestiging niet ontvangen?

Ons automatisch reserveringssysteem stuurt ten alle tijden eerst een kopie van de aanvraag, en vervolgens de reserveringsbevestiging uit! Dit is een geautomatiseerd proces. Misschien is/ zijn de mails in de SPAM/Ongewenste berichten box terecht gekomen.

3. Betaal ik bij jullie administratie- of boekingskosten?

Bij allinhotels.nl betaalt u geen boekings, administratie kosten. Uw kosten worden opgebouwd door het arrangementsprijs en de overnachtingsbijdrage. 

4. Mag ik mijn huisdier meenemen naar het hotel?

Of het is toegestaan om een huisdier mee te nemen verschilt per hotel Onder het kopje Handige Weetjes/ Hotel Informatie  staat dit bij elke hotel vermeld. Tevens staan daar ook de mogelijke extra kosten genoemd. U kunt bij het maken van uw boeking bij de opmerkingen vermelden dat u een huisdier mee wilt nemen, wij gaan dan de beschikbaarheid hiervoor bij het hotel of na.

5. Hebben jullie ook 1-persoonskamers?

Wij hebben zeker een aantal 1-persoonskamers. Indien u op de website, bij reservering het aantal personen op 1 kunt aangeven is dit mogelijk!

6. Hebben jullie ook 3-persoons of familiekamers?

Bij al onze hotels beschikken wij ook over 3 of familie kamers, u kunt dan het aantal personen bijv. op 3 aangeven en bij het aantal kamers op 1. Extra kosten worden hier niet voor gerekend.

7. Is het mogelijk om een babybedje of een extra bed op de kamer bij te plaatsen?

U kunt bij de “bijzonderheden op het reserveringsformulier, deze vraag altijd stellen. Onze collega’s van het boekingskantoor checken de mogelijkheid na en melden zich bij u!

8. Ik kan niet boeken voor de door mij gewenste datum, hoe kan dit?

Indien u de datum niet meer kunt reserveren, betekend dit vaak dat de aantal kamers allemaal reeds volgeboekt zijn, u kunt altijd contact opnemen met de reserveringslijn, 055 20 320 22 contact opnemen en zij kunnen de kamerlijst altijd nog een keer nachecken.

9. Kan ik ook een andere aankomst dag of datum kiezen?

Normaliter is dit niet mogelijk, u kunt natuurlijk ten alle tijden contact opnemen met het boekingskantoor en dit met een medewerker bespreken. Tel nr. 055 20 320 22.

10. Ik wil graag meerdere boekingen plaatsen, het liefst allemaal aansluitend.

Bij al onze hotels lopen de data aansluitend op elkaar, u kunt dit via de website doen, maar kunt ook contact opnemen met het boekingskantoor, tel nr. 055 20 320.

11. Ik heb mij vergist in het hotel of datum bij boeken, Wat nu?

Geen zorgen, u kunt natuurlijk binnen 7 dagen ten alle tijden met ons contact opnemen doormiddel van het contact formulier of via de reserveringlijn 055 20 320 22 en wij zetten deze naar gewenste datum om!

12. Mag of moet ik mijn eigen bedlinnen meenemen.

Bij alle aangesloten Allinhotels.nl, hoeft u geen eigen beddenlinnen of handoeken mee te nemen.

13. Kan ik een Cadeau of Waardebon aanschaffen?

Natuurlijk kunt u bij de Allinhotels.nl een Cadeau of Waardebon aanschaffen, deze is altijd leuk voor een verjaardag of ander speciale gelegenheid.

14. Moet ik mijn waardebon in een keer besteden?

Nee, het is niet nodig om de hele waardebon in 1x te besteden, het restbedrag blijft gewoon geldig.

15. Kan ik meerdere kortingscodes inwisselen op 1 boeking?

Dit is helaas niet mogelijk. Als u de boeking online maakt en in ieder geval al 1 kortingscode op de boeking vermeld word deze gehandhaafd! 

16. Kan ik een waardebon en kortingscode gebruiken?

Dit is helaas niet mogelijk u kunt enkel of de waardebon gebruiken, of de kortingscode!

17. Kan ik ter plaatse mijn boeking betalen?

U kunt de boeking, reservering ij aankomst betalen. Heeft u een kortingscode, vermeld deze dan duidelijk bij “bijzonderheden op het reserveringsformulier!

18. Kan ik de boeking online betalen?

U kunt natuurlijk via onze iDeal optie de boeking bij reserveren betalen, zo heeft u bij aankomst geen lange wachten of administratieverplichtingen.

19. Waar wordt mijn betaling bevestigd?

Op uw reserveringsbevestiging, staat een gedeelte “Betalingswijze” hier word Molly aangegeven en tevens ook een betaling identificatie nummer!

20. Moet ik mijn reserveringbevestiging meebrengen?

Uw reserveringbevestiging wordt tevens per mail aan desbetreffende hotelier opgestuurd! U hoeft deze in principe niet mee nemen deze is enkel voor u.

21. Worden mijn wensen of eisen altijd ingewilligd?

Als u bij reservering plaatsen uw wensen vermeld, zullen wij de ten alle tijden door communiceren naar de hotelier, indien dit niet mogelijk is, word u hiervan op de hoogte gesteld.

22. Ik of 1 van mijn medereizigers is moeilijk ter been.

Vermeld bij reserveren bij “Bijzonderheden” ten alle tijden mindervalide en gewenste eisen, wij zullen dit natuurlijk bedachten en indien niet mogelijk aan u mededelen.

23. Wij hebben een groepsreservering geplaatst, en willen graag kamers naast elkaar of bij elkaar aan tafel tijdens eten.

Geef bij plaatsing reservering aan dat u graag de kamers, of tijdens diner bij elkaar wenst te zijn. Indien dit niet mogelijk is, zullen wij u op de hoogte stellen hiervan.

24. Kunnen wij als groep een annulering of omboeking service aangaan?

Als de reservering als 1 groep is aangegaan tot 10 personen wel, hierna komt de groepsregeling van kracht, voor meer informatie hieromtrent, kunt u contact met onze medewerkers van het boekingskantoor voor opnemen.

25. Ik heb geen Annuleringsverzekering, bieden jullie deze ook aan?

Wij bieden voor onze gasten een Omboek service aan, dit houdt in dat, zoals aangegeven op de website onder Annuleringvoorwaarden & Omboekservice” de reis kosteloos kunt omzetten zonder financiële gevolgen!

26. Ik ben vergeten om de Omboek service aan te gaan? Wat nu?

U kunt tot 10 dagen na reserveren, de omboek service aangaan. U dient deze volgens de aangegeven richtlijnen aan te gaan.

27. Tot wanneer kan ik kosteloos annuleren?

Vanwege onze lage actieprijzen is het vaak niet mogelijk om kosteloos te annuleren. Wij zullen voor elk specifieke boeking na moeten gaan welke voorwaarden er door het hotel gehanteerd worden daarvoor.

28. Ik wil mijn reis graag omboeken naar een ander All-in Hotel.

Indien u een omboek service heeft, kunt u dit gelijk en kosteloos doen, stuur ons een mail en betreffende collega zal dit in orde maken.

29. Wat gebeurt er als een hotel toch is volgeboekt?

Het kan helaas onverhoopt altijd voorkomen dat het door u geselecteerde hotel toch geen kamers meer beschikbaar heeft. In dit geval nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op en proberen wij een vergelijkbaar en passend alternatief te bieden. U bent uiteraard niet verplicht om op dit aanbod in te gaan.

30. Ik wil een arrangement graag verlengen met 1 nacht. Kan dat?

Graag kunt u met onze medewerkers van boekingskantoor hieromtrent bellen: 055 20 320.

31. Welke extra's kan ik naast het aangeboden arrangement boeken bij de locatie?

Extra's zijn bijvoorbeeld fietshuur, een fles wijn op de kamer etc. Deze extra's zijn optioneel (niet verplicht) en kunt u natuurlijk bij onze medewerkers van hetboekingskantoor, 055 20 320 of via mail, info@allinhotels.nl aanvragen.

32. Is het mogelijk om een mindervalide kamer te reserveren?

Bij de Hotel informatie, vindt u de welke hotels hierover beschikken.

33. Is het mogelijk voor een groep te reserveren?

Ook dat is geen probleem! Op onze site vindt u arrangementen voor gezelschappen tot 25 personen . Mocht u hier niet vinden wat u zoekt, of uw groep is groter. Bel dan met de medewerkers van het boekingskanto0r en zij zetten en passend aanbod op voor u.

34. Kan ik bij de meeste hotels terecht?

Ja, bij de meeste hotels kunt u gewoon terecht, al hebben de hotels uiteraard coronamaatregelen getroffen waar nodig. De beschikbaarheid van onze hotels kunt u zien in de kalender als u een datum voor aankomst kiest.

35. Extra aanpassingen naar huidige situatie?

Logischerwijs staat bij alle hotels de veiligheid voorop. Maar men wil het ook de klant naar de zin maken en natuurlijk een bedrijf (goed blijven) runnen. Zo kan het hotel op een bepaald moment moeten besluiten extra maatregelen te nemen. Men sluit bijvoorbeeld tóch het restaurant of de schoonmaakfrequentie wordt teruggeschroefd. Wij raden u daarom aan, om bij aankomst bij de receptie te vragen naar de meest actuele situatie. Zo weet u meteen waar u aan toe bent!

36. Wat moet ik doen bij berichten over toenemende dreiging?

Heeft u al geboekt en hoort u opeens dat codes voor het reizen naar het betreffende land veranderen, van code geel naar oranje bijvoorbeeld? Dan hoeft u nog niet direct in actie te komen. Na navraag bij veel van de bij ons aangesloten hotels blijkt, dat de coronadreiging ter plekke zeker niet groter is geworden. We verwachten dus op korte termijn bij de meeste locaties geen problemen of aanpassingen van de annuleringsvoorwaarden. Mocht dit wel het geval zijn, contacteren wij u natuurlijk!

37. Kan ik een hotel boeken in Duitsland?

De meeste hotels in Duitsland zijn geopend. Allinhotels.nl houdt echter de officiële regelgeving van de Duitse regering RKI nauwlettend in de gaten. De beschikbaarheid op onze website passen wij direct aan, zodra wij hiertoe opdracht hebben gekregen van het hotel. Voor heel Duitsland geldt nog steeds dat als u gaat winkelen, tanken of met het ov reist, een mondkapje voorlopig verplicht is. Het maakt niet uit wat voor een exemplaar u gebruikt, mits mond én neus maar bedekt zijn. Verder verschillen de regels per deelstaat. Heeft u geboekt en wijzigt er iets in de regelgeving, wat van invloed is op uw uitje, dan wordt u uiteraard op de hoogte gebracht door het betreffende hotel óf door ons.

39. Welke reisdocumenten moet ik meenemen?

Als u buiten Nederland een verblijf heeft in een All-in Hotel, adviseren wij u uw Paspoort mee te nemen.

40. Privacy & Uw gegevens.

Wij hechten grote waarde aan de veiligheid van de gegevens van onze gasten. Wij gebruiken je persoonsgegevens om de levering van onze diensten zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Wanneer je een reservering hebt gedaan, worden je persoonlijke gegevens uitsluitend ter beschikking gesteld aan Allinhotels.nl en haar directe partners bij de uitvoering van je arrangement of het verzenden van je bevestiging. Als je een reis hebt geboekt, geven we de gegevens die nodig zijn. We verkopen je gegevens niet aan derden voor commerciële doeleinden. Er wordt nooit telefonisch of aan de deur om (betaal)gegevens gevraagd. Wees daarnaast alert op het ontvangen van mogelijke phishing mails.

41. Ik wil samenwerken met Allinhotels.nl

Stuur een mail naar info@allinhotels.nl en desbetreffende collega wordt met je in contact gebracht!

42. Ik heb een klacht!

Stuur ons een mail naar: info@allinhotels.nl beschrijf uw klacht, vermeld uw naam, adres en boekingsnummer en welk hotel u heeft bezocht. Onze collega van de buitendienst zal contact met u opnemen en de klacht uitvoerig behandelen. Vergeet niet dat enkel door de ervaring van de gasten, wij het aanbod, hotel of ons zelf kunnen verbeteren!

43. Hoe weet ik of mijnklacht eerlijk wordt behandeld?

Natuurlijk proberen wij ten alle tijden u als eerste te helpen, maar mocht dit niet lukken, dan zoeken wij de professionele hulp van een mediator op!

44. Wat als ik niet te vrede ben tijdens mijn verblijf?

Als u tijdens uw verblijf enige op en aanmerkingen heeft betreffende het verblijf, het aanbod of de organisatie, meld dit dan gelijk bij uw gastheer of vrouw. Mocht dit niet de gewenste resultaat bereiken, stuur dan een mail naar: info@allinhotels.nl of bel met het boekingskantoor: 055 20 320 22.

46. Graag wil ik jullie extra ideeën of leuke aanvullingen mededelen.

Dit is natuurlijk altijd van harte welkom! Enkel door de ideeën en klachten van de gasten kunnen wij aanpassen en verbeteren!

47. Hoe Schrijf ik mij in voor de Nieuwsbrief van All-in Hotels

U gaat naar de website en drukt bovenaan de “knop” Nieuwsbrief, vul de gegevens in en u ontvangt de beste en leukste aanbiedingen, nieuwtjes en kortingen!

48. Nieuwsbrief, wat houdt dat in?

Onze nieuwsbrieven zijn wekelijkse deals die wij naar onze “vaste gasten” sturen. Dit houdt in dat u als vaste gast, geniet van leuke kortingen, aanbiedingen of zelfs winacties die worden weggegeven. Schrijf u nu in en geniet als eerste van de leukste aanbiedingen!

49. Waar bestaat de nieuwbrief uit?

Wij hebben een 4 tal nieuwsbrieven. 1. De maand deal.de leukste en voordeligste deal van de maand. 2. Leer je hotel kennen. Hierin vertellen wij over het aanbod, de bezoek mogelijkheden/ kortingen en tours. 3. De korting nieuwsbrief, deze worden altijd met de hoteliers opgesteld om bepaalde maanden/ periodes te promoten! 4. De nieuwe All-in hotel Nieuwsbrief, hierin stellen wij onze vaste gasten als eerste de nieuwe All-in Hotels voor, zij krijgen de mogelijkheid om als eerste te genieten van de mooiste vakantie aanbiedingen! Schrijf u nu in en geniet als eerste van de leukste aanbiedingen!

50. Er staat een fout op in de nieuwsbrief of site!

 

Stuur ons een mail naar, marketing@allinhotels.nl en wij passen deze direct aan! De hulp wordt natuurlijk beloont!

Meld u aan voor de nieuwsbrief

Schrijf u nu in en geniet als eerste van de leukste aanbiedingen, beste kortingen en winacties!

U ontvangt bij aanmelding direct € 5,- korting!

Al meer dan 95.000 mensen gingen u voor!

Dank u voor uw aanmelding voor de Nieuwsbrief van Allinhotels.nl
U blijft vanaf nu op de hoogte van de leukste aanbiedingen, hoogste kortingen en daarnaast maakt u kans op diverse prijzen als All-in Friend!

Kortingscode ontvangen? Aanmelden nieuwsbrief